Prelegenci Seminarium Wiedza dla handlu

Dr Marek Borowiński „Shop Doctor”

borowinskiZnany jako lekarz sklepów, prowadzi swój autorski program telewizyjny „Sklepowe Rewolucje” (od końca września na antenie Zoom TV), w którym pomaga sklepom i ich właścicielom ratować ich biznes. Konsultant, doradca i szkoleniowiec wielu firm. Jest autorem licznych publikacji z tej dziedziny. Szczególnym uznaniem cieszą się audyty sklepów, które przeprowadza poprawiając ich funkcjonowanie, sprzedaż i komunikację marketingową. Dr Marek Borowiński rozumie i zna specyfikę punktu sprzedaży, parząc na niego oczami klientów. Jest sędzią międzynarodowym w konkursach na najlepsze sklepy w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w psychofizjologii widzenia, czyli uświadamia właścicielom jak mózg klienta patrzy i odbiera ich sklep, firmę czy też produkt. Z olbrzymią pasją bada wszelkie zagadnienia związane z psychologią koloru i jego oddziaływaniem na konsumentów różnych w miejscach sprzedaży. Swoją wiedzą dzieli się podczas wielu kongresów marketingowych i sprzedażowych.  Dr Marek Borowiński jest gościem i komentatorem wielu programów telewizyjnych i radiowych. Pojawia się m.in. w: TVN24, DZIEŃ DOBRY TVN, POLSAT BIZNES NEWS, PYTANIU NA ŚNIADANIE TVP 2, RADIOWEJ TRÓJCE i wielu innych. www.shopdoctor.pl

 

Katarzyna Łazucka-Cegłowska

łazucka www

Absolwentka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Od roku 2000 pracuje w rodzinnej szkółce Łazuccy. Obecnie jest jej właścicielką. Od 15 lat zajmuje się sprzedażą roślin na rynek polski i europejski. Posiada wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń dla firm z branży ogrodniczej. Częsty gość programów telewizyjnych takich jak „Rok w ogrodzie”, autorka publikacji prasowych i uczestniczka wielu konferencji. Współautorka książki „Drzewa i krzewy liściaste”. Członek Zarządu Związku Szkółkarzy Polskich, gdzie aktualnie sprawuje funkcję przedstawiciela zarządu w regionie mazowieckim. Jej największą pasją jest projektowanie ogrodów.

 

 

Grzegorz Lech

lech

Manager sprzedaży z doświadczeniem na rynku tradycyjnym i sieciowym. Do tej pory pracował głównie w branży dekoracyjnej w największych firmach branży takich jak: Krosno SA, Gerlach, Villa Verde, Edelman BV. Obecnie działa w branży ogrodniczej jako menadżer sprzedaży w firmie Hozelock.

 

 

 

Jarosław Olewicz

olewicz

Wydawca magazynu „Biznes Ogrodniczy”, od wielu lat  związany z branżą ogrodniczą. Organizator i pomysłodawca Forum Branży Ogrodniczej. Uczestnik wielu konferencji, eventów i targów w kraju i za granicą. Pasjonat marketingu,  nowoczesnej sprzedaży i rozwoju osobistego zgodnie z mottem: Celem nie jest bycie lepszym od kogoś innego, lecz bycie lepszym od tego kim samemu było się wcześniej.

 

 

 

.

 



 

DO GÓRY