SEMINARIUM DLA CENTRÓW OGRODNICZYCH
WIEDZA DLA HANDLU


Seminarium cieszyło się wielkim zainteresowaniem ― zgromadziło ponad 200 osób związanych z handlem, głównie właścicieli i pracowników centrów ogrodniczych, punktów sprzedaży roślin oraz przedstawicieli sieci DIY. Rozpoczęto od inauguracji Akademii Biznesu Ogrodniczego – cyklu szkoleń dla centrów ogrodniczych. Jarosław Olewicz, wydawca „Biznesu Ogrodniczego”, zwrócił uwagę obecnych na emocje, które budują zaufanie oraz relacje w biznesie i odpowiadają za decyzje zakupowe klientów, a także współpracę, zwłaszcza w dłuższej perspektywie. Zachęcał także do szukania inspiracji poza branżą i podpatrywania działań marketingowych nawet dużych korporacji.

Również dr Marek Borowiński – „Shop Doctor” – przedstawiał sprzedaż z punktu widzenia klienta i z nim w roli głównej. Uwzględniając najbardziej aktualne trendy w handlu wskazał sposoby ściągania klienta do centrum ogrodniczego. Zaprezentował i zinterpretował badania konsumenckie dotyczące najbardziej w naszej branży aktywnych grup klientów, wskazując jednocześnie jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce.

Równie praktyczne były prezentacje najnowszych systemów do podlewania i zraszania - marki Hozelock oraz prelekcja dotycząca ekspozycji omówiona przez Katarzynę Łazucką-Cegłowską. Przykłady metamorfoz prezentacji produktów, które z nieciekawych i przypadkowych zestawień zamieniały się w robiące wrażenie i skupiające uwagę kompozycje, zrobiły największe wrażenie. Podobnie jak fakt, że zmiany nie wymagały inwestycji tylko inwencji.

Wszyscy prelegenci podkreślali, że mamy rynek konsumenta i im lepiej go poznamy – jego nawyki, postrzeganie, potrzeby – tym lepszą ofertę dla niego przygotujemy!



handel

 

 

Organizatorzy:        Współpraca
 zszp 2014 r   apz    psconowe
         
Patron medialny:          Partner
 2 bo medialny   rgb szkolkarstwo    victus

 


   

DO GÓRY